کافه زندگی

کافه زندگی

حوصله‌ی شرح قصه نیست...🌷

طبقه بندی موضوعی

سرو چمان من...

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۲۰ ب.ظ

اصلا فکر نمی کردم صدایش همچین کش و قوسی داشته باشه!
این سبک صدا ، روی همچین شعر مشهوری ، اونم با نوازندگی مسعود فیاض زاده (از مشهور ترین گیتاریست های ایران)
فقط میتونم بگم نوبره! :)


http://s3.picofile.com/file/8283397934/Behdad_Behdad.jpg


سرو چمان من چرا میل چمن نمی‌کند         همدم گل نمی‌شود یاد سمن نمی‌کند
دی گله‌ای ز طره‌اش کردم و از سر فسوس         گفت که این سیاه کج گوش به من نمی‌کند
تا دل هرزه گرد من رفت به چین زلف او         زان سفر دراز خود عزم وطن نمی‌کند
پیش کمان ابرویش لابه همی‌کنم ولی         گوش کشیده است از آن گوش به من نمی‌کند
با همه عطف دامنت آیدم از صبا عجب         کز گذر تو خاک را مشک ختن نمی‌کند
چون ز نسیم می‌شود زلف بنفشه پرشکن         وه که دلم چه یاد از آن عهدشکن نمی‌کند
دل به امید روی او همدم جان نمی‌شود         جان به هوای کوی او خدمت تن نمی‌کند
ساقی سیم ساق من گر همه درد می‌دهد     کیست که تن چو جام می جمله دهن نمی‌کند
دستخوش جفا مکن آب رخم که فیض ابر         بی مدد سرشک من در عدن نمی‌کند
کشته غمزه تو شد حافظ ناشنیده پند         تیغ سزاست هر که را درد سخن نمی‌کند

* این متن با متن اصلی تفاوتهایی داره.

download







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۶
مجتبے ‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی