کافه زندگی

کافه زندگی

حوصله‌ی شرح قصه نیست...🌷

طبقه بندی موضوعی

محسن چاووشی - من خود ان سیزدهم

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
 
http://s7.picofile.com/file/8284116476/chavoshi_13.jpg

پارسال همین روزها بود که آلبوم "پرچم سفید" چاوشی منتشر شد.
 مدتها بود منتظر آلبوم جدید که چه عرض کنم! ، آلبوم چند سال به تعویق افتاده ی محسن چاووشی بنام " من خود آن سیزدهم " بودم که بالاخره چند روز پیش این آلبوم هم منتشر شد. 
 چاوشی از اون به عنوان عاشقانه های دیروز ، یا دلنوشته های دیروز یاد میکنه.
 آلبوم بخاطر اشعار فوق العاده اش ، ارزشمند و فاخر هست و البته دلچسب!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بعدا نبشت
اطلاعات قطعات این آلبوم به ترتیب زیر  :
  1. غلط کردم غلط (ترانه : وحشی بافقی | تنظیم : امیر جمال فرد) | سبک : داب‌استپ
  2. کو به کو (ترانه : مولانا | تنظیم : شهاب اکبری) | سبک : پاپ
  3. رمیدیم (ترانه : وحشی بافقی | تنظیم : کوشان حداد) | سبک : الکترو هاوس
  4. نگار (ترانه : باباطاهر | تنظیم : شهاب اکبری) | سبک : پاپ سنتی
  5. ستمگر (ترانه : شهریار | تنظیم : کوشان حداد) | سبک : بریک بیت
  6. شیرمردا (ترانه : مولانا | تنظیم : محسن چاووشی) | سبک : پاپ
  7. من خود آن سیزدهم (ترانه : شهریار | تنظیم : شهاب اکبری) | سبک : پاپ سنتی
  8. قراضه چین (ترانه : مولانا | تنظیم : محسن چاووشی) | سبک : ترنس سنتی
  9. بهرام گور (ترانه : خیام نیشابوری | تنظیم : شهاب اکبری) | سبک : حماسی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۳
مجتبے ‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی