کافه زندگی

کافه زندگی

حوصله‌ی شرح قصه نیست...🌷

طبقه بندی موضوعی

Joe Dassin - Salut

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ

بطور اتفاقی و بواسطه ی آهنگ وبلاگی ، موزیکی رو پیدا کردم که خیلی خیلی دوست داشتنیه
اثری از یک خواننده ی فرانسوی - امریکایی که بیش از 30 پیش فوت کرده ، اما امروز حس شیرینی رو به من منتقل کرد.
ترانه نیکو گر بماند ز آدمی/ به کزو ماند سرای زر نگار
نمی دونم از این موزیک های قدیمی و ریتمیک، اونم با زبان فرانسوی دوست دارید یا نه ، اما توصیه میکنم 2-3 دقیقه وقتتون رو به
 "ژو دسن" (Joe Dassin) بدید!


http://s4.picofile.com/file/8284178126/joe_dassin_1133402.jpg
Joe Dassin - Salut
دانلود

 تا حالا با ترانه ها تصویر سازی ذهنی کردید؟
 من... اکثرا !!!  :)
  Salut برای من : " پیاده روی خیابان لو اپرا. صبحی خنک از یک روز تابستانی. پسر بچه ای با کلاه فلت کپ (flat cap)  در حالی که دست در جیب شلوار کتانی داره، سوت زنان و سکسکه دوان در پیاده رو سرگرمی می کنه "
 اصلا شاید موضوعش این هم نباشه! من فرانسه بلد نیستم :دی
 اما این اومد توی ذهنم... ناخودآگاه
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۵
مجتبے ‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی