کافه زندگی

کافه زندگی

حوصله‌ی شرح قصه نیست...🌷

طبقه بندی موضوعی

گابریل گارسیا مارکز

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ


  کتاب صوتی " خاطرات روسپیان سودا زده من " ، (ترجمه امیرحسین فطانت) ،اثر نویسنده ی بزرگ ، گابریل گارسیا مارکز رو تقریبا دو سال و نیم پیش بود (سال91) شنیدم. این آخرین رمان منتشر شده از  آقای مارکز هست. کتاب جالبی بود و نویسنده (که بزرگ تر از آن هست که من بخوام تعریف ازش کنم) قلم شیوایی داره و صحنه ها رو خوب توصیف میکنه.

* نکته قابل ذکر اینه که این کتاب در ایران دارای سه ترجمه و با سه عنوان مختلف هست.

 خلاصه داستان از این قراره:
  « کتاب در مورد یک پیرمرد و روزنامه نگار کهنه کار هست که در آستانه نود سالگی اش هنوز مجرد هست و تا به اون زمان با افراد زیادی رابطه داشته...
 در آستانه نود سالگی اش و برای اینکه مــثلا حالی به خودش داده باشه تصمیم می گیره با دختر جوانی باشه. به واسطه ی زنی از آشناهای قدیمی خودش که صاحب یک خانه فساد هم هست ، دختری کم سن و سال به او معرفی میشه...
 با رزا کابارکاس (صاحب فاحشه خانه) قرار میگذاره که به دیدار دختر بره ، اما این قرار ، شب های زیادی تکرار میشه و پیرمرد هر بار به بالین دخترک می ره و هیچ اتفاقی نمی افته و این میشه که دلباخته ی، زیبای هر بار خفته، میشه... »

فرازی از شروع کتاب :
« در سالگرد نود سالگی ام خواستم شب عشق دیوانه وار را با نوجوانی باکره به خودم هدیه دهم. به یاد رزا کابارکاس افتادم؛ مالک یک خانه مخفی که عادت داشت هروقت خبر تازه ای به دستش میرسید آنرا به مشتریان خوبش اطلاع دهد. هچ وقت به او و به هیچکدام از پیشنهادهای وسوسه انگیز و بی شرمانه اش تن در نداده بودم، اما او اصولی را که من به آنها اعتقاد داشتم قبول نداشت و با لبخندی موذیانه میگفت: اخلاقیات هم بستگی به زمان داره، خواهی دید. »




 - نسخه ی PDF رو می تونید از "اینجا" دانلود کنید.

 - کتاب صوتی که خودم اون رو کم حجم کردم هم می تونید از "اینجا" دانلود کنید.
(نسخه اصلی 75 مگابایت. این نسخه 36 مگابایت،با پسوند MP3)

* نکته مهم : بعد از آپلود نسخه صوتی متوجه  یک جابجایی اسمی در فایل ها شدم. جای ترک 5ام  و  4ام اشتباه شده.
پس در واقع ترک 5 در اصل 4 است و ترک 4 همان 5




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۰
مجتبے ‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی