کافه زندگی

کافه زندگی

حوصله‌ی شرح قصه نیست...🌷

طبقه بندی موضوعی

آلبوم بی کلام Mistico اثری از Johannes Linstead

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۵۸ ب.ظ

" گاهی...محض آرامش اعصاب متلاتم... "

http://s9.picofile.com/file/8283802892/Johannes_linstead_.jpg

یوهانس لینستد کانادایی (Johannes Linstead) یکی از برترین چیره دستان ساز گیتار آکوستیک در سبک اسپنیش هست...
آلبوم در پیش رو ، به عنوان بهترین آلبوم جهان و دارای جایزه بهترین آلبوم موسیقی بی کلام – آکوردینک از ZMR است !!


به نقل از سانگ سرا :
| این آلبوم به عنوان بهترین آلبوم جهان و دارای جایزه بهترین آلبوم موسیقی بی کلام – آکوردینک از ZMR است !! |
به دو دلیل مساوی آلبوم MISTICO مشهور است، یکی به دلیل ملودی های بسیار زیبا و دیگری نواختن گیتار با به صورت سری و تند .یوهانس لینستد آهنگساز بزرگ ، برنده جایزه چندگانه ، با موسیقیدان های سراسر دنیا از جمله اسپانیا ، کوبا ، یونان ، ایران و ونزوئلا می پیوندد تا این آلبوم را به جواهری نادر در بین موسیقی های گیتار لاتین تبدیل کند.


http://s1.picofile.com/file/8283802900/020286137825.jpg

پیشنهاد میکنم دانلود کنید این اثر بزرگ رو :



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۹
مجتبے ‌‌

نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۹۶ ، ۱۵:۴۴ real psychic readings
هیا! من متوجه شدم این نوع از موضوع نیست اما مجبور شدم بپرسم.
آیا در حال اجرا یک وب سایت به خوبی تاسیس مانند
شما نیاز به مقدار زیادی از کار؟ من برای نوشتن یک وبلاگ با نام تجاری جدید هستم، اما روزنامه خود را در روزنامه خود بنویسید.

من می خواهم بلافاصله یک وبلاگ بنویسم تا بتوانم شخصی را به راحتی به اشتراک بگذارم
تجربه و احساسات آنلاین. لطفا اجازه دهید من بدانم اگر شما ایده یا راهنمایی برای وبلاگ نویسان مشتاق جدید داشته باشید.
متشکرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی