کافه زندگی

کافه زندگی

حوصله‌ی شرح قصه نیست...🌷

طبقه بندی موضوعی

PaperMan

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴ ب.ظ

Paperman یه انیمیشن کوتاه 6 دقیقه ای از ساخته های شرکت مطرح والت دیزنی ،پیکسار هست.
این ساخته، توی سال 2012 نامزد دریافت اسکار میشه و البته موفق میشه جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه رو نصیب خودش بکنه.
از نظر ساخت بر خلاف تکنولوژی های تمام کامپیوتری و پیشرفته، کار بوسیله دست طراحی و انجام شده که واقعا فوق العاده ست! خطوط ، شخصیت و محیط کار دقیقا به همون ظراقتی که کارگردان میخواسته طراحی شده و البته به همین دلیل هم توسط پیکسار تایید شده!

از نظر داستانی نظر شخصی من این هست:
خوب، من فکر میکنم اگر این انیمیشن در ایران اکران میشد ، شاید خیلیا مستقیما می رفتن سراغ حاشیه و شاید مثلا میگفتن داره ترویج عشق خیابانی رو میکنه ، پس forbidden !!! پا در دهانفریادیا اینکه شاید یک ایده کلیشه ای رسیدن عشاق به هم باشه.
اما نه،این یه شوخی بود...

.

.

توضیحات اضافی نمی خوام بدم، اما نتیجه گیری خودم از انیمیشن رو شاید بتونم در یک جمله خلاصه کنم:
" هر کسی رو که احساس میکنی دوستش داری ، بهتره بهش بگی. " البته اگه بتونی...و بشه! مردد حالت ایده آل ش گفتم...

میتونی انیمیشن رو دانلود کنی :   download  لینک کمکی دانلود
با کیفیت خوب و حجم حدود 15 مگابایت


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۵
مجتبے ‌‌

نظرات  (۲)

Thanks for finally talking about > PaperMan :: کافه زندگی
سلام

عاقا با یه نگاه اجمالی به بلاگت، می تونم بگم سلیقه ـت رو می پسندم. هادی پاکزاد، فایت کلاب، پیپر من!

موفق باشی
:flower:
پاسخ:
سلام
خیلی خیلی ممنونم از شما... این نظر لطف تو هست دوست عزیز :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی