کافه زندگی

کافه زندگی

حوصله‌ی شرح قصه نیست...🌷

طبقه بندی موضوعی

جهان یه فیلم کوتاه بود که از چشم تو اکران شد...

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۲۹ ب.ظ

یکی از ترانه های خوب رضا یزدانی...
ملودی دلچسب و شعر نابی داره

از آلبوم "خاطرات مبهم"...

http://codename13.persiangig.com/image/1.Pictures/5/sdfsdf.jpg

تو بستی چشمت و دنیا پُر از تیتراژ پایان شد
جهان یه فیلم کوتاه بود که از چشم تو اکران شد
من اینجا روی مرز عشق گذرنامه درست کردم
خودم رو توی یک پاکت به دنیای تو پست کردم
تو شیراز نگاه من بهار و سعدی و کافه
توی تهران قلب تو یکی لبهام  می بافه
هوام ابری تر از اونه که  تو اخبار می بینی
دارم از پنجره میرم
فقط دیوار می بینی
.
من از این پرسه ها خسته به رویاهام بدهکارم
یه هدفون توی گوشام خیابونارو میشمارم
نه امروز و نمی شناسم ببین ماسیده لبخندم
زمان بی معنیه بی تو دیگه ساعت نمی بندم
.
.
.
جهانم تلخه این روزا بشین چاییم  شیرین کن
توهم میزنم خوبم
توهم هام  تزیین کن
.
مثل ششهای این سیگار پر از هــندسه ی دودم
یه روزی که نفهمیدی یه روزی عاشقت بودم
.
.
.
تو بستی چشمت  دنیا پُر از تیتراژ پایان شد
جهان ی فیلم کوتاه بود…

 





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۶
مجتبے ‌‌

نظرات  (۲)

۱۷ مهر ۹۶ ، ۲۲:۳۷ real psychic readings
وای! این وبلاگ دقیقا مثل یک پیرمرد من است! این موضوع کاملا متفاوت است اما تقریبا آن را دارد
طرح بندی و طراحی همان صفحه. انتخاب برجسته رنگ ها!
سلام چطوری پلیر گذاشتید  داخل پست؟؟
پاسخ:
سلام
http://flv-player.net/players/maxi/generator/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی