کافه زندگی

کافه زندگی

حوصله‌ی شرح قصه نیست...🌷

طبقه بندی موضوعی

پیتزا و سیاست کلان

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ب.ظ

توی تاکسی بودم...

مسیر کمی طولانی بود و راننده و مسافر دیگه که جلو نشسته بود حسابی صحبت شون گل کرده بود. مسافر ظاهرا کارگری بود رنج‌دیده، و بحث سیاسی بود...

ساکت بودم و توی اون موقعیت علاقه‌ای به شرکت توی بحث شون نداشتم که بخوام له یا علیه هیچکدوم موضع بگیرم و نظر بدم... ماحصل داستان برای من یک جمله مسافر بود که حسابی به فکر فرو بردم...

رو به راننده کرد گفت، دستمزد روزانه‌ی من اندازه قیمت یه پیتزاست...برای من از چپ و راست نگو!

همه تا آخر مسیر ساکت بودیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۱
مجتبے ‌‌

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی